השתלות שיניים

הטכנולוגיה המתקדמת והחדשנית הביאה עמה בשנים האחרונות בשורה, אשר מיועדת לכל מי שזקוק לטיפולי השתלות שיניים. אותה הבשורה טמונה בעובדה, שכיום הודות לטכניקות חדשניות של השתלת שיניים, גם אנשים אשר בעבר לא היו מתאימים לטיפול, יכולים כעת ליהנות מהיתרונות הרבים של שתלים דנטליים – שהינם ברגים העשויים ממתכת יקרה בשם טיטניום ומצופים בקלציום.

מעבר לכך, בזכות אותה הטכנולוגיה, תהליכי ההשתלה הינם מחד קצרים ויעילים יותר ומאידך, גם  התוצאות הינן איכותיות ומרשימות במיוחד ובכוחן, להקנות למטופלים חיוך אסטטי, מרשים ובריא.

אם גם אתם זקוקים לשירותי השתלות שיניים, חשוב שתכירו את הטכניקות הבאות, אותן אנו מציעים במרפאה:


הרמת סינוס

עד לפני שנים לא רבות, רבים מהאנשים אשר היו מעוניינים לבצע השתלות שיניים, היו מגלים לדאבונם שהם לא מתאימים לטיפול, בגלל סיבות כמו חוסר בעצם בחלק האחורי של הלסת העליונה.
באותה התקופה, אותם אנשים נאלצו להשתמש בפתרונות פחות איכותיים כמו שיניים תותבות נשלפות. החדשות הטובות הן, שהטכנולוגיה המתקדמת, גרמה לשינוי בתחום וכיום, הודות לפעולה כירורגית של הרמת סינוס, אשר כוללת את שיקום רכס העצם ובניית עצם, ניצן להכין את הפה לשתלים הדנטליים ולאפשר גם לרבים מהאנשים אשר סובלים מחוסר עצם בלסת, ליהנות מכל היתרונות הטמונים בטיפולי השתלות שיניים.
כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות של הרמת סינוס, חשוב להקפיד ולבחור ברופא שיניים המתמחה בביצוע הפרוצדורה.


השתלות שיניים ביום

בעבר, טיפולי השתלות שיניים התפרסו על פני תקופות זמן ארוכות של חודשים רבים ואילו כיום, בזכות טכניקות חדשניות, ניתן לסיים את טיפולי ההשתלה ביום אחד ולמעשה, בתוך מספר שעות בודדות.
כיום, יש מספר טכניקות של השתלות שיניים ביום, כאשר הנפוצה שביניהן נקראת All on 4.
הרעיון עליו השיטה מתבססת הוא שימוש ב-4 שתלים דנטליים בלבד, 2 עליונים ו-2 תחתונים, כאשר על גבי אותם שתלים דנטליים נבנית כל מערכת השיניים.
יש לציין שלא כול המטופלים נמצאים כמתאימים לשיטה ולכן, רופא השיניים מבצע בדיקות מקדימות, על מנת להתאים את שיטת ההשתלה הנכונה והמתאימה ביותר לכל מטופל.


הרחבת עצם בהשתלות

בכדי לבצע השתלות שיניים, יש צורך בנפח מסוים של עצם בלסת, אבל יש מקרים, בהם גובה העצם הוא מספיק, אך העצם הינה צרה מדי ולכן, מקשה על ביצוע ההשתלה. החדשות הטובות הן, שהטכנולוגיה המתקדמת מציעה גם לבעיה זאת פתרון איכותי.
הפתרון הזה בא לידי ביטוי בטכניקות ייעודיות להרחבת רכס העצם, כאשר המטרה היא להגיע לעובי מינימאלי של 4 מ"מ – עובי עצם המתאים לביצוע ההשתלה.

אז אם גם אתם זקוקים לטיפולי השתלות שיניים, דעו שאנו ערוכים להעניק מענה איכותי המותאם אישית בעבורכם ומחזיקים ברשותנו את הידע ואת הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר עבור המטרה, אנו מציעים מספר סוגים של שתלים דנטליים, אשר כולם מאושרים על ידי משרד הבריאות.
לפרטים נוספים על השתלות שיניים או על שתלים דנטליים, מוזמנים ליצור קשר עם המרפאה.

לקוחות יקרים
ליבינו ומחשבתינו עם הנפגעים, הנופלים ומשפחותיהם.
מחזקים את כולנו ודואגים לביטחונכם.

 

מבקשים לעדכן כי חזרנו לפעילות ומאחלים
לימים שקטים וטובים יותר.

אנחנו חזקים יחד!